PASSWORD RESET

Versla je verlangen naar suiker en val af zonder inspanning

453 0

treppen

Het is geen geheim dat niet een ieder van ons een geboren sporter of fitness junkie is. Voor velen van ons, is het elke keer hetzelfde verhaal: je schopt jezelf onder de kont en verslaat de innerlijke luilak. En daar bovenop hebben we het constante verlangen naar suiker. Echter, zijn er manieren om veel calorieën te verbranden, zonder te hoeven sporten. De beste oplossing is om in uw dagelijkse routine gewoon korte oefeningen uit te voeren in sequenties, zodat u praktisch een paar calorieën meer op de vlucht kan branden. Bijvoorbeeld, als u uw kuiten omhoog en omlaag bewegen wanneer je je tanden poetst in de ochtend, middag en avond (gewoon herhaaldelijk verplaatsen van het gewicht om ballen van je voeten en til de hiel), kan je tot 50 calorieën verbranden. En als je in plaats van de lift of roltrap de trap neemt, zal je tot 150 calorieën verbranden voor 10 minuten per dag. En dat betekent ook dat je auto’s, bussen of de metro moet vermijden indien je het kan lopen. Hiermee heb je weer bijna 100 calorieën verbrand. Deze drie tips kunnen ook worden gerealiseerd voor ieder van ons die veel werkt en het niet kan maken naar de sportschool, en zeker niet om te sporten in teams, als gevolg van een aantal overuren en lange vergaderingen.

Natuurlijk, zal het zonder de juiste voeding nooit werken. Of u nu regelmatig of niet wilt oefenen, is wat we elke dag eten de sleutel tot het op gewicht blijven of om je te ontdoen van een of twee onnodige kilogram. Als u op kantoor of elders op het werk de hele dag doorbrengt, is het vooral belangrijk om ook daar gezond te eten. Dit is niet alleen belangrijk voor ons gewicht, maar ook voor de efficiëntie en concentratie op het werk. Alleen wanneer het lichaam geregeld geleverd wordt met de juiste voedingsstoffen zoals complexe koolhydraten, vitamines en mineralen, blijft de de prestatiecurve hoog. Dus is het beter om uw vingers uit de buurt van kerrie worst en frietjes uit de snackbar te houden. Uit eigen ervaring weet ik dat het meebrengen van uw eigen lunch echt loont. Of het nu gaat om een extra voor gekookte maaltijd voor een week, of restanten van het diner – dat is nog steeds gezonder dan een snel alternatief van het afhaalrestaurant of de kantine. Vooral met banen die concentratie vereisen, adviseer ik liever lichte maaltijden. Dit komt niet alleen het gewicht, maar voorkomt ook de vervelende middag slaperigheid. Natuurlijk blijft de gouden regel bestaan: Alleen degenen die meer calorieën verbranden dan ze innemen zullen gewicht verliezen.

 

Leave A Reply

Your email address will not be published.